Firmaportrætter

Store eller små? Gamle eller unge? Tekniske eller bløde værdier? Uanset hvad din virksomhed er båret af, så reagerer dine kunder på visuelle indtryk!

Har du selv haft de tanker, da du enten etablerede din virksomhed, eller dengang du planlagde dit nye webdesign? Måske er du marketing- eller webansvarlig i en større virksomhed, og forsøger at analysere, hvordan virksomheden øger sin visuelle gennemslagskraft?

Pernille Frank er nystartet coach, og vil gerne beskrive sine værdier med flotte billeder, som på ganske få sekunder fortæller meget mere om hendes nye virksomhed, end 1000 ord.

Pernilles virksomhed som coach venter kun på den sidste finpudsning, inden hun “trykker på knappen”. Så mine billeder er en slags preview. På vores shoot tog vi først og fremmest udgangspunkt i de værdier, som Pernille gerne vil signalere, og stedet ved Søndersø i Viborg var udvalgt af hensyn til både vand, dybde i horisonten, græs, grønt og ikke mindst ro.

Men som så ofte før, så sker der bare noget, når man står midt i det: nogle medbragte sten skaber associationer, en tilfældig fjer vækker noget symbolik, og på andre billeder i serien går Pernille rundt med bare tæer i det bløde græs. Det er den slags oplevelser, som skaber de anderledes billeder, og som tilføjer nye perspektiver til den historie, der skal formidles.

For mig handler det om at se de situationer, og skabe billederne i et samarbejde. Disse billeder er et godt eksempel på, hvordan jeg helst arbejder med portrætter.

Kontakt mig endelig, og lad os snakke løst og fast om, hvad du gerne vil fortælle, og hvordan du selv mener at signalerne bliver formidlet bedst muligt. Jeg er frisk på at bidrage med mine egne ideer og kompetencer.

Tak til Pernille for at lægge opgaven i mine hænder, og tak for at give mig lov til at dele billederne med andre.

Leave a reply

Please correct form

required*